תשובה אחת
קוראת את הטקסטים ,מחלקת טבלה לעמודות לפי כמות הטקסטים (בדכ 3)
ובצד את כותבת את הנושאים שאת צריכה לדלות מהטקסט במקרה הזה:
מצבה של מערכת החינוך.
הדרכים לקידום מערכת החינוך.
מתחילה עם משפט פתיחה "כיום מצבה של מערכת החינוך הוא... ####"
וכותבת את כל מה שהיה כתוב בטקסטים
אחכ עוברת לנושא הבא ,"הדרכים לקידום מערכת החינוך הם###".
תדאגי שבכל קטע שלושת הטקסטים ידברו על מוטיב משותף ותצייני אותו ,כל פעם שאת מציינת עניין חדש תצייני את שם המחבר של הטקסט והשנה ,לא לכתוב בגוף ראשון או שני! לתמצת כמה שאפשר אבל לא להחסיר ,לא לחזור על אותו עניין פעמיים..
בסוף תעשי ביביליוגרפיה
ובצד את כותבת את הנושאים שאת צריכה לדלות מהטקסט במקרה הזה:
מצבה של מערכת החינוך.
הדרכים לקידום מערכת החינוך.
מתחילה עם משפט פתיחה "כיום מצבה של מערכת החינוך הוא... ####"
וכותבת את כל מה שהיה כתוב בטקסטים
אחכ עוברת לנושא הבא ,"הדרכים לקידום מערכת החינוך הם###".
תדאגי שבכל קטע שלושת הטקסטים ידברו על מוטיב משותף ותצייני אותו ,כל פעם שאת מציינת עניין חדש תצייני את שם המחבר של הטקסט והשנה ,לא לכתוב בגוף ראשון או שני! לתמצת כמה שאפשר אבל לא להחסיר ,לא לחזור על אותו עניין פעמיים..
בסוף תעשי ביביליוגרפיה
באותו הנושא: