התחברות
הרשמה
הייתי פעם מידה c בחזייה וירדתי 13.5 קילו ועכשיו אני מידה b ואני ממש מתוסכלת מידה b זה קטן?
29 בנובמבר 2019, 15:49
חזיות
מידות
חזה
בת 14
2 תשובות
אל תיהי מתוסכלת כל המידות זה בסדר ויפה ומצוין אז אל תיהי מתוסכלת
O
Orel petel
זה בינוני, הכל טוב, מידה מהממת
נ
נפל לך הכתר❤
באותו הנושא:
אני תמיד הייתי ילדה טיפה מלאה,וירדתי בחופשים האחרונים במשקל,ונוצר מצב שירדתי במידה בחזייה ואני רוצה לעלות בחזרה, איך?
הייתי חולה 3 ימים וירדתי שלוש קילו מה לעשות?(ירד לי גם מלא שריר)
אני הייתי מידה בחזייה B85 וזה נהיה לי קטן, איזה מידה צריך לקחת שיהיה יותר גדול?
הייתי בעודף משקל וירדתי 15 קילו בחודש ושבוע זה הגיוני?
אם בחורה ירדה נניח 20 קילו, היא תרד גם במידת החזייה?
אם אני מידה c בחזייה ואני ירד 17 קילו איזה מידה אני יהיה ?
אני מידה 75b בחזייה אני בעודף משקל של בערך 10-11 קילו אם אני ארזה איזה מידה אני יהיה?
אם אני מידה 38 בחזייה של בגד ים, איזה מידה אני בחזייה רגילה?
לצורך נתונים לעסק, הייתי רוצה לדעת- בנות - איזה מידת תחתונים אתן ואיזה מידת חזיה?
אם אני ארד20 קילו ויש לי מידה דאבל די בחזיה איזה מידה תהיה לי בחזיה?
אם אני בחזייה מידה C85 אז איזה מידה אני יהיה בחזיית בגד ים S/M/L?