12 תשובות
לא זו מחלה נפשית לא בוחרים להיות חולים במשהו
לא, החיים מכניסים אותך לזה
לא אבל כן אפשר להשתדל לשמוח
לפעמים זה פשוט משהו שאי אפשר לשלוט עליו ואין מה לעשות
לפעמים זה פשוט משהו שאי אפשר לשלוט עליו ואין מה לעשות
לא אף אחד לא בוחר להיות עצוב ואף אחד לא רוצה את זה
תלוי, להאבק בו זו אופציה, אבל לפעמים הדכאון חותר נגד המוטיבציה ואז זה כבר לא לחלוטין בשליטה.
אנונימי
באופן עקרוני זו מחלה,או יכול להיות סתם דיכי. אבל אוטומטית מי ששומע היום שירים דיכאוניים חושב שהוא דכאוני מאובחן. אז אני כבר לא יודע
אנונימי
לדעתי כן. נכון, יש מקרים קשים בחיים. ואפילו מאד! ועדיין, כל אחד בוחר האם לצחוק לצרה בפנים או להתגבר עליה למרות הקושי הגדול. ראיתי מקרוב מקרים שהיו לחברות קרובות שלי שזה מקרים שאין לי ספק שכל אחד אחר היה נופל מהם בשניה לדיכאון ולא יוצא ממנו! אבל הם יצאו נמרות והן התגברו והם לא הפסיקו לחייך אפילו לשניה!
אני גאה באנשים כאלו❤
אני גאה באנשים כאלו❤
לדעתי כן, באיזשהו מקום כן.
הכל בראש.
הכל בראש.
כן.
לא. וגם מזוכיסטים שיש להם דיכאון לא בחרו בזה.
עריכה: לינלאנלון הסביר את זה בצורה ממש טובה
עריכה: לינלאנלון הסביר את זה בצורה ממש טובה
שום בן אדם בעולם לא יבחר להיות עם דיכאון, זה הורג אותך נפשית ופיזית..
תלוי למה את מתכוונת בדיכאון.
אם את מתכוונת למחלת נפש- אז בכלל לא. היא מגיע מחוסר איזון של כימיקלים במוח ואי אפשר לשלוט בזה.
אם את מתכוונת לסתם מצב רוח, אז הייתי אומר שזה לא בחירה, אבל אפשר לשלוט על זה עד רמה מסויימת.
אם את מתכוונת למחלת נפש- אז בכלל לא. היא מגיע מחוסר איזון של כימיקלים במוח ואי אפשר לשלוט בזה.
אם את מתכוונת לסתם מצב רוח, אז הייתי אומר שזה לא בחירה, אבל אפשר לשלוט על זה עד רמה מסויימת.
באותו הנושא: