7 תשובות
שואל השאלה:
בבקשה תעזרו לי ...
אבקה היא אינה נוזל כי האטומים באבקה מסודרים, בנוזל האטומים יהיו מבולגנים בעוד שבמוצר הם מסודרים.
שואל השאלה:
עוד שאלה, מה קורה לגז שנמצא בתוך כלי ואז פותחים את הכלי ?
הגז שבכלי מתערבב עם הגז שבאוויר ומתפשט ברחבי האטמוספרה. בזמן שבכלי יהיה בעיקר את שאר הגזים מהאטמוספרה
שואל השאלה:
אה... תודה רבה . ועוד שאלה קטנה . למה בלון מתכווץ לאחר יומיים ?
כנראה כי הוא לא שומר על כל האוויר שבתוכו בצורה מוחלטת, ואז חלק מהאוויר משתחרר ועל מנת לשמור על לחץ קבוע עם האוויר, הבלון מתכווץ.
שואל השאלה:
אה... טוב תודה רבה .
באותו הנושא: