התחברות הרשמה

זה נורא שאין לי מחברת בתעבורה?

20 בדצמבר 2019, 09:46
הכנה למבחןשיעורי ביתעבודה    
2 תשובות
לא
C
Cloud9
יש לי מחברת בחיים לא פתחתי אותה
Artemis
באותו הנושא:
מי שבכיתה י גם לכם יש בגרות בתעבורה?
כותבים הרבה בחינוך תעבורתי? צריך מחברת גדולה?
לעוד מישהו יש מחר את הפיילוט הזה של התיאוריה? זה נחשב אצלנו בגרות בתעבורה/חינוך תעבורתי..
יש לי מחר מבחן בתעבורה (כמה שאלות של תאוריה)
כיתה י', צריך מחברת לחינוך פיננסי ולחינוך תעבורתי?
בבגרות הפנימית בתעבורה (משהו חדש שהתחיל משנה שעברה) זה אותן שאלות כמו תאוריה?
גם לכם יש מבחן בתעבורה בראשון?
מי שלמד תעבורה .. הייתם רושמים הרבה במחברת ? עדיף לי לקנות מחברת רגילה או קטנה למקצוע ?
עבודה בחינוך תעבורתי- איך משפיע לחץ חברתי על נהגים צעירים?
יש לי מחר מבחן בתעבורה
מי עשה היום בגרות בתעבורה?