6 תשובות
תגידי לו שאת צריכה קצת הפסקה
שאת ממש אוהבת אותו אבל לא כמו שהוא רוצה אלא בתור ידיד , ושאת ממש רוצה שתישארו כמו שהייתם וששום דבר לא יהרס לכם
וואי לא יצליח מצב קשה חייב ממש להתאמץ
impossible ohhhh impossible
אנונימית
אפשרי אני ידיד של 2 האקסיות שלי (עם השניה ניתקתי קשר אחרי כמה זמן אבל זה באשמתה)
אם מכבדים אחד את השני ונותנים זמן תאמיני לי שזה אפשרי