תשובה אחת
שואל השאלה:
אז פעם הייתה ילדה שאהבתי...נקרא לה ס...בזמן האחרון היא שונה לגמרי, היא הפסיקה לדבר איתי, והיא..היא בעצם הוא...אבל הוא השתנה. הוא ממש עצוב. הוא לא כמוה. אני מתגעגעת אלייה...אבל היא לא קיימת, היא הייתה מישהו אחר כל הזמן. אני פשוט רוצה לחזור בזמן ליום שבו הכרנו ולהרגיש את זה עוד פעם:(
אז פעם הייתה ילדה שאהבתי...נקרא לה ס...בזמן האחרון היא שונה לגמרי, היא הפסיקה לדבר איתי, והיא..היא בעצם הוא...אבל הוא השתנה. הוא ממש עצוב. הוא לא כמוה. אני מתגעגעת אלייה...אבל היא לא קיימת, היא הייתה מישהו אחר כל הזמן. אני פשוט רוצה לחזור בזמן ליום שבו הכרנו ולהרגיש את זה עוד פעם:(
אנונימית
באותו הנושא: