10 תשובות
הייתי ועכשיו נזהרת מזה כי אני מכירה את ההרגשה החרא הזאת
אחת הצבועות מה יש לך
בוודאי שהיו לי מקרים בהם הייתי צבועה, יש אדם שעבר את גיל 14 ולא היה צבוע בחייו? אני לא חושבת. כל אדם שיקר פה ושם לאנשים בפנים למרות שהוא חשב עליהם משהו אחר, זה דבר די ידוע.
היום אני לא צבועה, אני לא מדברת על אנשים אחרים מאחורי הגב שלי ואני לא מעודדת דברי שנאה.
היום אני לא צבועה, אני לא מדברת על אנשים אחרים מאחורי הגב שלי ואני לא מעודדת דברי שנאה.
לא נראלי
לא.
אממ, לדעתי אני קצת. יש אנשים שאני לא מתה עליהם בוא נגיד ככה, ואני עדיין בקשר איתם (לא החברים הקרובים שלי אבל עדיין כן בקשר איתם) וזה בסדר וזה לגיטימי מבחינתי
אממ אני חושבת שכן מהפחד להישאר לבד
אנונימית
כן לפעמים אופס
אם זה אנשים שפגעו בי בעבר אז כן
לרוב אני מאוד מאוד אמיתית
אם זה אנשים שפגעו בי בעבר אז כן
לרוב אני מאוד מאוד אמיתית
הייתי צבועה פעם
עכשיו אני עובדת על עצמי
עכשיו אני עובדת על עצמי
אנונימית
באותו הנושא: