8 תשובות
דיקסי זאת אחותה ולא שמעתי אף אחד ששונא אותה אבל גם אם כן יכול להיות שזה בגלל שהרבה מתלהבים ממנה ומקנאים בה
לא נראלי שאנשים שונאים אותה בטח זה סתם מקנאה היא בסדר ויפה אבל לא שווה את ההייפ חח
ודיקסי זאת אחותה
ודיקסי זאת אחותה
אני לא
לא יודעת מה איתך אבל אני מתה עליה, ודיקסי זו אחותה..
אני לא שונאת אותה ואין לי שום דבר נגדה אבל באמת שאני לא מבינה מה מתלהבים ממנה
דיקסי זאת אחותה שגדולה ממנה בשלוש שנים, ואני דיי שונאת את צרלי כי יש לה בפרצוף שבה לך לתקוע לה איזו סטירה לא יודעת מביא את העצבים
אנונימית
קנאה
היא אחלה פשוט לא הבנתי מה כל ההתלהבות סביבה
דיקסי זאת אחותה
היא אחלה פשוט לא הבנתי מה כל ההתלהבות סביבה
דיקסי זאת אחותה
זאתי שאמרה שזאת קנאה
אז הרבה בנות שונאות מרוב קנאה, אני באמת שלא לדעתי שום דבר אבל שום דבר לא יפה בה היא חסרת כל יופי ובגלל זה אני לא מבינה למה כל הבנים מאוהבים בה אבל השנאה זה משהו שאי אפשר להסביר כשאתה לא מכיר אותה אישית
אז הרבה בנות שונאות מרוב קנאה, אני באמת שלא לדעתי שום דבר אבל שום דבר לא יפה בה היא חסרת כל יופי ובגלל זה אני לא מבינה למה כל הבנים מאוהבים בה אבל השנאה זה משהו שאי אפשר להסביר כשאתה לא מכיר אותה אישית
אנונימית
באותו הנושא: