19 תשובות
שם מהמם
אני חושבת שזה יותר מתאים לבנים
בחירה שלך
לא אהבתי
לא אהבתי
שם מושלם שתקו
אהבתי
ג'ואי כן זה שם יפה
שם יפה אבל אם את רוצה לשנות זה החלטה שלך ואם זה חשוב את יכולה לשמור על זה ולהפוך את זה למשהו בסגנון
שואל השאלה:
לא ג'ואי, כיאילו ג'ו
לא ג'ואי, כיאילו ג'ו
עדיין לא אהבתי אף אחד מהם
זה שם יפה אבל אם את לא מרגישה בנוח איתו את יכולה לשנות ותדברי אם ההורים שלך
ישר עולה לי ג'ו מהפלאש x_x
שם מוזר את ישראלית, נשמע קצת כמו שם של כלב
אנונימית
מזכיר לי את גו מיומני הערפד
לא תשני לליה!!
שואל השאלה:
אנונימית ^ לא ממש אכפת לי שזה לא ישראלי ואחת הסיבות שאני רוצה לשנות את השם שלי כי הוא שם ישראלי, כן בארץ באמת זה ישמע כמו שם של כלב אבל זה שם מאוד פופולרי בחו"ל
אנונימית ^ לא ממש אכפת לי שזה לא ישראלי ואחת הסיבות שאני רוצה לשנות את השם שלי כי הוא שם ישראלי, כן בארץ באמת זה ישמע כמו שם של כלב אבל זה שם מאוד פופולרי בחו"ל
שואל השאלה:
דיימון החתיך^ חחח כשראיתי יומני הערפד ושמעתי את השם הזה אני ממש אהבתי אותו ובגלל זה אני רוצה לשנות את השם שלי
דיימון החתיך^ חחח כשראיתי יומני הערפד ושמעתי את השם הזה אני ממש אהבתי אותו ובגלל זה אני רוצה לשנות את השם שלי
תעשי מה שאת חושבת ותדברי על זה אם ההורים שלך ואם את לא רוצה לאבד מהערך שהם נתנו לך את השם אז את יכולה לשנות למשהו דומה כמו ג'וי
באותו הנושא: