3 תשובות
את יכולה לפנות אליי בפרטי אני אדבר איתך בשימחה גם אני הרבה פעמים מרגישה לבד והכל בסדר אם את מרגישה ככה זה טבעי לגמרי ואני כאן את תמיד יכולה לפנות אליי גם אם אנחנו לא מכירות❤❤
בואי לפרטי 3>
אני כאן❤
Apf