13 תשובות
שואל השאלה:
למה לא?
למה לא?
שואל השאלה:
אנונימית באמת? למה?
אנונימית באמת? למה?
קרה לי,חרא.
אנונימית
לא היה אכפת לי
לא היה לי משנה, הם ההורים שלי, אני אוהב אותם ביחד או לחוד והכי חשוב שיהיו מאושרים
לא היה משנה לי.
אנונימי
שואל השאלה:
כמה זמן הם גרושים?
כמה זמן הם גרושים?
נראלי שהייתי בוכה אם הם היו חוזרים .
אני חושבת שיש סיבה שזה קרה מההתחלה אז אין צורך לנסות להחזיר את זה
אני חושבת שיש סיבה שזה קרה מההתחלה אז אין צורך לנסות להחזיר את זה
אנונימית
שואל השאלה:
אוקיי אבל למה לבכות?
אוקיי אבל למה לבכות?
זאת אני שאמרתי שזה חרא.
כי עד שעברת את הטראומה של הפרידה ואת הסיוט הזה עם המחלוקות והריבים יש את זה שהם חוזרים וזה מוזר
כי עד שעברת את הטראומה של הפרידה ואת הסיוט הזה עם המחלוקות והריבים יש את זה שהם חוזרים וזה מוזר
אנונימית
ההורים שלי ביחד אבל לדעתי הם יתגרשו עוד מעט אם זה היה קורה הייתי מאושרת עד אין סוף
מצויין
וואו אם ההורים שלי יחזרו זה יהיה מוזר ברמות
באותו הנושא: