3 תשובות
את לא צריכה להיות בלחץ, המבחן הזה נועד בשביל שתכירי את הקונספט של המבחן 6 שעות ותתרגלי אליו. ציון נמוך לא כזה ישפיע וזה אפילו טוב כי זה יראה לך איפה את צריכה להשתפר.
שואל השאלה:
אני יותר מדי בלחץ
אני יותר מדי בלחץ
תירגעי.
זה נועד רק כדי להראות לך איך את ביחס לחומר.
אין סיבה להילחץ, וזה רק כמו עוד כל מבחן אחר שהיה לך.
זה נועד רק כדי להראות לך איך את ביחס לחומר.
אין סיבה להילחץ, וזה רק כמו עוד כל מבחן אחר שהיה לך.
באותו הנושא: