3 תשובות
אחשוב שעובר עליה משהו כללי או שהיא כנראה בדיכאון, מצטערת לשמוע דרך אגב, אני יודעת בתכלס שלא משנה מה ארשום זה כנראה לא באמת יעזור למצב שאת נמצאת בו, מציעה לך לדבר עם מישהו ולפרוק פנים מול פנים.
שיש סיבה לזה שהיא ככה, יש סיכוי גדול מאוד שגם הייתי פונה אליה ועוזרת לה במה שהיא צריכה ונותנת לה כתף של אחות גדולה
שלום אנונימית בת 13 יקרה,
נשמע שמעסיקה אותך המחשבה איך הסביבה רואה אותך.. אבל מעבר לזה, שהמחשבה הזאת מכאיבה לך, שאת בטוחה שאולי הסביבה לא מתחילה להבין מה עובר עלייך ושופטת אותך על זה.. מתארת לעצמי עד כמה הפער בין החוויה שלך את עצמך לבין המחשבה איך אחרים תופסים אותך, יכול לערער, לגרום לך למצוקה. כאילו לא מספיק את מתמודדת עם המשברים בחייך, את מתמודדת גם בחזית החיצונית, מודאגת ולא יודעת איך לחשוב על זה מהצד של הסביבה, עד כדי כך שזה גורם לך לפקפק בעצמך, להתערער, לתהות מה בכלל את שואלת, למה בכלל את מוצאת את עצמך כותבת איך את מרגישה כאן בסטיפס..
כשחושבים על זה, אולי השאלה והשיתוף שלך כאן מגיעים מקול פנימי שרוצה להישמע, שהחליט שמספיק כבר להיחנק עם הבדידות הזאת, עם התחושה שהסביבה שופטת אותך ולא מבינה אותך.. שהגיע הזמן להישמע, שהעולם ישמע את מה שאת חווה..
יקרה, אין לי תשובות, עצות, או פתרונות קסם.. אבל רוצה לשתף אותך שאני מתנדבת בעמותת סה"ר [סיוע והקשבה ברשת]- וכך גם הגעתי לשאלתך. תוכלי להגיע ולשוחח עם אחד מאיתנו בלינק שאצרף למטה. אנחנו פעילים כל ערב חוץ משישי, בין השעות 21:00 לחצות. לפעמים שיחה יכולה להקל מעט, ונוכל להשתתף איתך.. תוכלי לספר יותר, לתת לעצמך הזדמנות להשמיע את הקול הפנימי שלך, בתקווה שזה יקל מעט מעלייך. אנחנו נהיה שם איתך.
נחכה לך..
שלך, מתנדבת סה"ר.
נשמע שמעסיקה אותך המחשבה איך הסביבה רואה אותך.. אבל מעבר לזה, שהמחשבה הזאת מכאיבה לך, שאת בטוחה שאולי הסביבה לא מתחילה להבין מה עובר עלייך ושופטת אותך על זה.. מתארת לעצמי עד כמה הפער בין החוויה שלך את עצמך לבין המחשבה איך אחרים תופסים אותך, יכול לערער, לגרום לך למצוקה. כאילו לא מספיק את מתמודדת עם המשברים בחייך, את מתמודדת גם בחזית החיצונית, מודאגת ולא יודעת איך לחשוב על זה מהצד של הסביבה, עד כדי כך שזה גורם לך לפקפק בעצמך, להתערער, לתהות מה בכלל את שואלת, למה בכלל את מוצאת את עצמך כותבת איך את מרגישה כאן בסטיפס..
כשחושבים על זה, אולי השאלה והשיתוף שלך כאן מגיעים מקול פנימי שרוצה להישמע, שהחליט שמספיק כבר להיחנק עם הבדידות הזאת, עם התחושה שהסביבה שופטת אותך ולא מבינה אותך.. שהגיע הזמן להישמע, שהעולם ישמע את מה שאת חווה..
יקרה, אין לי תשובות, עצות, או פתרונות קסם.. אבל רוצה לשתף אותך שאני מתנדבת בעמותת סה"ר [סיוע והקשבה ברשת]- וכך גם הגעתי לשאלתך. תוכלי להגיע ולשוחח עם אחד מאיתנו בלינק שאצרף למטה. אנחנו פעילים כל ערב חוץ משישי, בין השעות 21:00 לחצות. לפעמים שיחה יכולה להקל מעט, ונוכל להשתתף איתך.. תוכלי לספר יותר, לתת לעצמך הזדמנות להשמיע את הקול הפנימי שלך, בתקווה שזה יקל מעט מעלייך. אנחנו נהיה שם איתך.
נחכה לך..
שלך, מתנדבת סה"ר.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: