5 תשובות
וגם אם את קיווצת את היד בזמן החיסון אז קשה עכשיו ליד להימתח חזרה אבל זה יבוא הכל טוב
תעשי עוד חיסון עד שזה יעבור
יש מצב שפגעו לך בווריד או משהוא ולכן נתפס כל השריר
זה נראה לי יכול לכאוב עד שלוש ימים
זה חלק מהתופעות לוואי
זה לא קשור לגיל או משהו