5 תשובות
כי can't זאת כבר שלילה, אין צורך בno
can't הכי מתאים פה כי can זה "יכול", וcan't זה יכול עם שלילה, כלומר "לא יכול"
רושמים: why can't i fall asleep?
can't זה קיצור של can not קודם כל
זה יהיה תקין ככה: why can't i sleep
כי לא אומרים why i no can't sleep.

אומרים "why can't i sleep?"
או "why cannot i sleep?"
או "why can not i sleep?"

ואפשר להגיד "why i can't sleep" (אבל זה לא שאלה, זה משפט).

כששואלים שאלה על יכולת המילה can או לחילופין can't תמיד תבוא לפני הגוף (כלומר זה יהיה "why can't i..." ולא "why i can't...")

בנוסף יש פה שלילה כפולה. can't זה "לא יכול" (קיצור של can not) והוספת לו no ככה שיש לך פעמיים שלילה.
שואל השאלה:
תודה =)
אנונימי