3 תשובות
את האמת אני הצלחתי להרזות יפה (5 קילו בחודש וחצי בערך) עם אימון פעם ביום ביוטיוב שנקרא
7 mins workout משהו כזה.

אבל זה יותר מומלץ לדיאטה זמנית בה את צריכה לעשות כל יום, למרות שבכללי אני ממליצה להיכנס לאורח חיים בריא ולעשות אחת לשבוע... אבל אם זה זמני רק להרזייה זה בסדר.
שואל השאלה:
איזה אפליקציה??^^
אנונימית
כן, הרזתי בסביבות העשר קילו בחודש וחצי