תשובה אחת
מבינה אותך.
בהתחלה תתיישבי ליד משהו/י ותדברי איתו/ה בשיעורים וככה תתחברו תתחילי מאחד/ת וככה תעברי לאחרים, בהפסקות תלכי לחבורה הכי גדולה מהם ותנסי להכנס לשיחה
בהתחלה תתיישבי ליד משהו/י ותדברי איתו/ה בשיעורים וככה תתחברו תתחילי מאחד/ת וככה תעברי לאחרים, בהפסקות תלכי לחבורה הכי גדולה מהם ותנסי להכנס לשיחה
אנונימית
באותו הנושא: