5 תשובות
מחפשים מישהו אחר ומעבירים איתו תזמן.
ותמיד לחשוב, נפרדתם? כנראה לא הייתם זוג טוב, זוג שאוהב, שתומך...
וזה רק טוב יותר היה לשניכם.
פרידות לא בהכרח חייבות להיות שליליות.
ותמיד לחשוב, נפרדתם? כנראה לא הייתם זוג טוב, זוג שאוהב, שתומך...
וזה רק טוב יותר היה לשניכם.
פרידות לא בהכרח חייבות להיות שליליות.
תעסיקי את עצמך כל יום שלא תהיה לך שנייה אחת פנויה לחשוב על זה, אני יודעת שאי אפשר להתחמק מהמחשבות בלילה וזה הולך להיות קשה אבל הזמן באמת עוזר והכל ישתפר
שואל השאלה:
כן במיוחד שהוא אמר לחברים שלו שהוא היה עושה מישהי , לפני שבועיים כשעוד היינו סוגשל ביחד .. ואז שנפרדנו גיליתי את זה אחר כך ולפני כמה ימים היה לו יום הולדת אז הוא החליף את החולצות שלי עם אותה אחת אותה ילדה שהוא גם יזם את הפגישה, שלח לה הודעה ועוקב.
כן במיוחד שהוא אמר לחברים שלו שהוא היה עושה מישהי , לפני שבועיים כשעוד היינו סוגשל ביחד .. ואז שנפרדנו גיליתי את זה אחר כך ולפני כמה ימים היה לו יום הולדת אז הוא החליף את החולצות שלי עם אותה אחת אותה ילדה שהוא גם יזם את הפגישה, שלח לה הודעה ועוקב.
אנונימית
לצאת עם חברות ולהבין שהוא היה שם לתקופה ואולי הפרידה לטובה כי אנשים נמצאים לתקופה ועוזבים
אוף אני מצטערת אני יודעת איך זה מרגיש, את מוזמנת לפרוק אצלי אם את צריכה
באותו הנושא: