5 תשובות
אם היא סיפרה לי כנראה שתקשרנו לפני בצורה נורמלית אז אני אמשיך לדבר איתה באופן נורמלי
ממש לא
אנונימית
לא, אדבר אליה בצורה שתתאים לה
לא, אם היא מתנהגת כמו בן אדם בוגר אז אני אדבר אליה כמו לאדם בוגר.
זה ישפיע בוודאות.. אבלל אם דיברנו לפני זה אז הכל טוב - אמשיך לדבר איתה ואעריך ואכבד אותה. ואם אהבתי אמשיך לאהוב.
בכל- מקרה אם את צריכה לפרוק - בואי לפרטי.