9 תשובות
רק פעם אחת.
לאינסטגרם כן
כי אני משועממת חסרת חברים
וחסרת לייקים אז יאללה על הדרך
כי אני משועממת חסרת חברים
וחסרת לייקים אז יאללה על הדרך
לאינסטגרם תאמת שכן די הרבה והצטערתי על זה כי זה היה די חסר טעם כאילו עם הרוב ולגבי הוואטסאפ כן אבל עם רוב האנשים שעברתי איתם הקשר נשמר כאילו מעל חצי שנה וזה עדיין ממשיך..
לאינסטגרם יצא לי כמה פעמים
כן, כי הם סיקרנו אותי ורציתי להמשיך לדבר או הרגשתי שיש חיבור טוב
בטח, הייתה לי איתם כימיה. גם עברתי לדיסקורד (מעדיפה את זה כי זה יותר בטוח ממספר).
דיסקורד ואינסטגרם, היו נחמדים
כן
כי הם נחמדים
כי הם נחמדים
כן, אם אני מתחברת אליהם ממש
באותו הנושא: