3 תשובות
היום חוק חינוך חובה כבר מגיל 3 (בזמני זה היה מגיל 6).
הבית ספר נועד בהתחלה להכשיר אנשים לעבודה במפעל, היום הוא בעיקר לצערי כדי לעשות בייביסיטר לילדים כשההורים עובדים.
אני עברתי 12 שנות לימוד ובגרות מלאה ויצאתי עם מסקנה אחת אחרי ששמעתי ציטוט שמתאר אותה בצורה הכי טובה שאעביר אותה לילדים העתידיים שלי: "מעולם לא נתתי לבית הספר להפריע להשכלתי." - מארק טווין.
ואת זה אני גם מעדיפה להעביר לכם- יש לכם זמן פנוי? תנצלו אותו לידע או לעבודה כדי להכין את עצמכם לעולם האמיתי!
מה היית יודע לולא הבית ספר?
כי ככה זה חוק חינוך חובה מגיל 6.. לך תאשים את הכנסת שחוקקה את החוקים האלו
אנונימית