4 תשובות
לא תמיד, תלוי איזה ריכוז של מלח.
במלח יש מרכיב הנקרא גליצרין, זה כמו שמן כזה, הוא מה שגורם לציפה.
כי הצפיפות של המלח גבוהה מהצפיפות של החומר
אנונימי
כי המלח מעלה את רמת הצפיפות של המים וגורם לכך שהצפיפות של מה שנמצא במים תהייה קטנה יותר וזה גורם למה שנמצא במים לצוף