3 תשובות
לא היה לי שיתוק שינה
זה מפחיד?
זה מפחיד?
כן
הזיתי שיש לידי איזה מישהו עם מסיכה שמנסה לחנוק אותי ושמעתי כל מני צעדים
הבנתי שזה שיתוק שינה כי ניסיתי לצרוח ולא הצלחתי, וגם כי התעוררתי מהחלום הצלול שהיה לי בבהלה
זה היה מפחיד בטירוף
הזיתי שיש לידי איזה מישהו עם מסיכה שמנסה לחנוק אותי ושמעתי כל מני צעדים
הבנתי שזה שיתוק שינה כי ניסיתי לצרוח ולא הצלחתי, וגם כי התעוררתי מהחלום הצלול שהיה לי בבהלה
זה היה מפחיד בטירוף
שמעתי קולות כאלו מוזרים וראיתי צל שחור. ידעתי שזה שיתוק שינה כי זה קרה לי כמה דקות אחרי שנרדמתי וכשניסיתי להזיז את היד לא הצלחתי.
אנונימית
באותו הנושא: