7 תשובות
ב" כן
שואל השאלה:
זה חשוב לי אני רוצה להתקבל למגמת טכ"ם וחשובה ההתנהגות
אנונימי
שואל השאלה:
אצלנו תקנון א הוא מושלם, במידה של כמעט ואין רישומים של כלום כלום, אולי גג 5 רישומים למחצית
אנונימי
לא אין סיבה שהיא תהיה א, אני לא חושב שהם קובעים את זה לפי זה, אלא לפי ההתנהגות הכללית שלך, בשיעורים ובבית ספר
שואל השאלה:
זה התקנון בקמפוס. בין 5 ל-10 רישומים זה א
אנונימי
אילו רישומים?
את יכולה פשוט לשאול את המחנכת שלך