4 תשובות
שואל השאלה:
לול סטימצקי?
כל הקוביות הרציניות הן של חברות יפניות שלא מייבאות לארץ, אוליי יש קוביות בודדות אבל דגמים ישנים ולא טובים
לול סטימצקי?
כל הקוביות הרציניות הן של חברות יפניות שלא מייבאות לארץ, אוליי יש קוביות בודדות אבל דגמים ישנים ולא טובים
אנונימי
חחח... בהצלחה אני בטוחה שאתה חכם, ותנסה פשוט לא לחשוב לראות טלוויזיה תמיד מוריד את רמת האי קיו
להבין שאין ברירה אלא רק לחכות
חוץ מזה יש קוביות כאלה בסטימצקי למה הזמנת מחול?
חוץ מזה יש קוביות כאלה בסטימצקי למה הזמנת מחול?
לישון
באותו הנושא: