23 תשובות
תשטפי אותם בסבון פנים בבוקר ובערב תשימי קרם פנים אחרי זה פעמיים בשבוע שימי מסכות
לשים סבון פנים בבוקר ובערב וללכת פעם ב3 חודשים לטיפול פנים
שואל השאלה:
לא אבל לא משהו עם קוסמטיקאית..
שואל השאלה:
ויאי אנחנו בחמות
שואל השאלה:
יש איזה משבו שיהיה כזה קבוע,ואיזה מסכות? על מה אתם ממליצים?
שואל השאלה:
לא אין לי מצב מחמיר בכלל.פשוט מאוד מאוד חשוב לי ניקיון הגוף ולהרגיש טוב עם עצמי ואני לא יכולה אם אפילו יש לי ברמה של דירוג מ1 עד 10 גם אם זה רק 4 עדיין זה מציק לי
שואל השאלה:
עוד רגיל עד מעורב כזה,קצל שמנוני
שואל השאלה:
בגיל 12 זה גם הגיוני להשתמש בכל הדברים האלו? פשוט אני עם בת דודה שלי,והיא רוצה שאני אעזור לה,כי לי יש סטיפס והיא א רוצה בגיל 12 שיהיה לה כבר משתמש,מעדיפה מגיל 13
שואל השאלה:
ולגיל 12,ממליצה?
שואל השאלה:
אוקיי,תודה.
למי שיש עוד שייתן לי רעיונות לעוד סבוני פנים וכו'
אגב עוד כמה זמן אני אגיע לבית שלי ואני אגיד לכם את החברות של הקרמים שלי,ותגיבו לע את דעתכם..
אבל בגלל שכנראה השאלה כבר תמחק אז יש מישהו שאוכל לפנות אליו בפרטי?
לכי לרופא עור הוא יכול להביא לך ראקוטן וזה טוב רצח
אנונימית
למה שהשאלה תמחק?
אנונימית
אקניל, חד משמעית זה עושה ניסים
אני גם ככה בדיוק , לא ממליצה על טיפול אצל קוסמטיקאית אני הלכתי לרופא עור והוא המליץ לי על מישחה שהוא ממליץ כמעט לכל הנערים בגיל ההתבגרות והיא פתרה לי את רוב הבעיות.
סבון פנים, מסכות פנים
שטפי פנים עם סבון כל בוקר וערב
אנונימית
לשתות מלא מים
כדי שיהיה לך עור פנים חלק באמת פשוט צריך לשתות הרבה מים , אני שותה ביום שלוש ליטר לפעמים 3 וחצי והעור פנים שלי חלק ברמות
בנוסף למים את יכולה לשים כל מיני קרמים וסבונים אבל מה שחשוב באמת זה פשוט לשתות מים
אני אישית ממליצה לך ללכת לפחות פעם אחת לקוסמטיקאית, היא תזהה את סוג העור שלך ותמליץ לך על מוצרים שהיא יודעת שיתאימו לך

מדברת מניסיון, הקוסמטיקאית ככ עזרה לי ועכשיו העור שלי מדהים
אנונימית
סבון פנים ומסיכות פנים זה מומלץ כשאת יודעת בדיוק מה העור שלך צריך, במידה ולא. תפני לאיש מקצוע שזה רופא עור/קוסמטיקאית
אנונימית
יש סבון של תינוקות של דוקטור פישר הוא טוב ממש!! אולי הוא לא במיוחד לפנים אבל הוא עושה תפנים נעימות חלקות הוא עולה 21 בסופר פארם
איך שאת מציגה את זה זה כללי מדי.
יש לך בעיה של אקנה?
אם כן, *שום* משחה לא עוזרת לדעתי, תקחי רואקוטן.
או שבאמת אל תגעי בפצעים ותשתדלי לשטוף אותם במים עם סבון פנים, אל תאכלי הרבה שוקולד וחטיפים כי זה באמת גורם פצעים ותשתי כל יום אחד וחצי ליטר מים.
באמת זה עושה עבודה טובה.
בחיים אל תתני לקוסמטיקאית לפוצץ לך פצעים באמת יהיו לך מלא צלקות!
רק לשחורים תלכי אליה.
אם זו לא הבעיה ,
אז תשתמשי בסבון פנים כל בוקר, מי פנים, ואז קרם לחות על בסיס מים. וחשוב עדיין לשתות מלא מים.
הכל ינקה לך את העור ויעשה לך אותו חלק עם הזמן.
בהצלחה(:
שואל השאלה:
היי..
לפי מה שהבנתי אז פשוט אני אקפיד כל יום לשים קרם פנים וגם סבון פנים..
אני משתמש בקרם של גרניאר (אם ככה רושמים את זה)
וסבון פנים אין לי אבל אקנה,תודה על ההמלצות עזרתם לי בטירוף!