התחברות
הרשמה
איך מתנהל איבחון דיכאון?
26 בינואר 2020, 08:55
איבחון
דיכאון
תשובה אחת
הולכים לפסיכיאטר, מספרים לו מה שמרגישים והוא מאבחן מה שהוא רואה לנכון
Q
Question.il
באותו הנושא:
עשיתי אבחון באינטרנט על דיכאון ולפי זה כתוב שיש לי דיכאון בינוני. כדי ללכת לאבחון אמיתי?
למה באיבחון לדיכאון שאלו אותי אם אני מאמינה ברוחות ואם אני חושבת שרודפים אחריי או משהו?
אני יכולה להגיד שאני בולמית ושיש לי דיכאון וירדה חברתית גם מבלי אבחון?
ישלי איבחון לדיכאון ו...
אתם חושבים שאני בדיכאון ? אני מפחדת ללכת לאבחון
יש דבר כזה אבחון של דיכאון באינטרנט?
עשיתי שאלון לאבחון דיכאון...
אין לדעת עם אני בדיכאון בלי אבחון?
בשביל להיות בדיכאון חייב אבחון?
מי עושה אבחון לדיכאון/חרדה? פסיכיאטר או פסיכולוג?
מישהו שהיה באבחון פסיכיאטרי לדיכאון