5 תשובות
שואל השאלה:
אויי אוכל זה כזה טעים
אנונימית
אז תאכלי
בתאבון
אבל אל תתפוצצי
שתהני שם
אם את רעבה תאכלי ארוחה טובה ושם תקחי לך משהו קטן
שואל השאלה:
החארות דחו לעוד שעתיים אני לא מתכוונת לגווע ברעב אני אוכלת שיתפוצצו מקסימום אני לא אוכל שם
אנונימית
תאכלי משהו קטן
קרקרים
כריך
סלט