3 תשובות
אני חושבת שאורגנית
(בלי קשר גם אני עשיתי אורגנית, והייתי עושה מחליקים כל הזמן והיה לי שיער גלי אבל ממש נפוח ששנאתי אותו)
שואל השאלה:
השיער שלי דיי שרוף כי אני עושה פאנים והוא קצת גלי