8 תשובות
הם דווקא כן לובשים
ראיתי כמה
ראיתי כמה
וואלה אין לי מושג
יש כובע ממש דומה
הוא נלבש יותר בטקסים וכאלה
הוא נלבש יותר בטקסים וכאלה
אבא שלי שוטר ובטקסים הוא לובש את זה
לכאילו משהו דומה
לובשים אבל טוב שהלבוש לא כמו באירופה. להבדיל אותנו קצת מהטימטום האירופאי למרות שגם אצלנו המדינה בהתדרדרות
למה אתה אומר שהם לא לובשים כובע הנה קישור המעיד כי הם לובשים כובע
קישורים מצורפים:
פה הם לובשים את זה לרוב רק בטקסים
באותו הנושא: