4 תשובות
אין לך מה להפסיד גם אם לא יהיה טוב זה עולה 20 שח בערך
לדעתי לא, את לא יכולה לדעת איך זה יישב עלייך ואם זה יהיה נוח. האיכות רוב הסיכויים גם לא משהו.
לא. לא קונים באלי אקספרס בגדים את אף פעם לא יכולה לדעת מה תקבלי
בכללי לא כדאי
ועכשיו אל תזמיני כלום
אמרו שבגלל הנגיף אז מקפיאים את העברת המשלוחים לישראל
אנונימית