11 תשובות
כן בטח
כן. רוב הסיכויים שהם גם יהיו חונכים שלכם במשמרות הראשונות.
בהצלחה :)
JR1
מאוד יהיו לך.
את חייבת לעבור חונכויות עם המדריכים שלך.
בסוף הקורס שוברים דיסטנס.
המדריכה שלי בתאר"ן עבדה עלינו שהיא פראמדיקית בשבירת דיסטנס.
יש סיכוי, לי אישית לא יצא
סיכוי די גדול שיצא לך.
לי אישית לא יצא אבל שמעתי מהרבה אחרים שכן יצא להם
שואל השאלה:
אוי לא זה בטח יהיה מביך
כי יש בינינו המון דיסטנס
אנונימית
כן הגיוני מאוד ... ייצא לך להיות במשמרות עם המון אנשים..
וכן יש מצב שתעשי איתם .. אני לא עשיתי כי אחת בצבא, אחת כמעט לא עושה משמרות כי היא כם מדריכה אבל היא עושה פעם בחודש כזה והמדריך שלי לא עושה משמרות בכלל כי הוא מדריך גם השנה אבל נגיד חברות שלי עושות עם המדריכות שלהם מלא מלא
היה לנו גם דיסטנס אבל זה נשבר והם עכשיו חברים שלי והם בכיתה יב בכלל ואחת בצבא ועם שלושתם יש לי פוטוריפלייס זה ממש לא מביך ואני תכף הולכת עם שני המדריכים שלי (מתוך השלושה) ועוד אחת מהכיתה מהקורס שלנו להופעה זה ממש לא מביך את תראי