התחברות הרשמה

צריכה שתענו על כמה שאלות...

מה עדיף?
עם אח גדול/
עם אחים ואחיות גדולים/ בלי
להיות עם חברות לא אמיתיות/לא להיות עם חברות בכלל
יש לך חבר/ה אבל עדיין ישלך קראש על מישהו/מישהי / בלי חבר/ה
8 בפברואר 2020, 20:47
שאלה    
2 תשובות
שואל השאלה:
בשאלה הראשונה אחרי ה/ אמור להיות : בלי אח גדול
ל
למה אכפת לכם מה השם שלי
עם אח גדול
עם אחים ואחיות גדולים
בלי חברות
בלי חבר
ת
תִּתְבַּגְּרוּ
באותו הנושא:
צריכה שתענו על השאלה הזו בכנות.
יש לי שאלה לכל אלה שגולשים *בים* כבר זמן מה ואני באמת צריכה שתענו לי
היי ישלי כמה שאלות אשמח שתענו❤
יש לי שתי שאלות אשמח שתענו שאלות קצרות
יש לי כמה שאלות אני ממש צריכה שתענו
יש לי 3 שאלות על טרגוס אשמח שתענו לי :)
שתי שאלות אשמח שתענו עליהם
אני צריכה שתענו לי על השאלה הזאת פעם אחת אחרונה ואני ממש צריכה תשובות!
אני עושה חקר על התפתחות הפסטיגלים ואני צריכה שתכנן לי על כמה שאלות אשמח שתענו
יש לי כמה שאלות אשמח שתענו עליהן :)
היי יש לי 2 שאלות אשמח שתענו ❤