התחברות
הרשמה
איזה טעם יש לעוגה מקולקלת? חמיצות?
16 בפברואר 2020, 13:55
עוגות
טעמים
שוקולד
תשובה אחת
רכה מגעילה כזאת חח מניסיון
F
French kid
באותו הנושא:
למה בנות בכללי כל כך לא חברותיות וכואב להן הלב להיות טיפה נחמדות ולדבר איתי? אני פשוט מרגיש שישבהן חמיצות כזו...
משעמם לי ובא לי להכין עוגה, איזה עוגה להכין?
איזה עוגה יותר יפה זאת שבקישור או עוגה של אות /מספר שלכולם יש ?
איזה טעם אמור להיות לעוגה מקולקלת? כי אני מפחדת שאכלתי עוגה מקולקלת
אכלתי הבוקר עוגת מצות ועד עכשיו יש לי גרעפסים ונפיחות מזה. העוגה מקולקלת?
למה לבנות יש חמיצות כזו ומרירות? כל הזמן אומרים לי שבנות כאלה חברותיות ונחמדות ובחיים לא הרגשתי את זה
איזה עוגה כדאי לי להכין, עוגת פפאיה או עוגת גויאבות?
מה קורה עם אכלתי גבינה צהובה מקולקלת? ואיך מזהים שהיא מקולקלת?
איזה עוגת שוקולד אתם אוהבים יותר ,עוגה משיקולית או קקאו?
לאפות עוגה לחה - איזה מרכיב מכניסים לעוגה שתהיה לחה?
המשפחה שלכם מאוחדת או מקולקלת? שלי מקולקלת ולא מאוחדת בשיט