4 תשובות
כן, זה גורם להרגשה כללית רעה ואפילו יכול לגרום לך פיזית לחלות, במקרים של הדחקות קיצוניות
כן. מדברת מניסיון אישי.
אני שומרת הכל לעצמי, אף פעם לא מראה מה שעובר עליי, מהפחד להיראות חלשה ולקבל רחמים.
אבל זה הופך אותי למין פקעת עצבים כזאת, שבכל רגע יכולה להתפרץ ולהכניס אותי לדיכאון די עמוק.
היום הייתה לי התפרצות כזאת די קשה בבית ספר, ועד עכשיו לא ממש עבר לי.
כן. רגש לא סתם נעלם, בגלל זה קוראים לזה להדחיק. אבל כמה אפשר? זה נותן לו זמן להתבשל. ולרעה. הוא גדל, ומתפוצץ בזמן הכי לא מתאים. עדיף לטפל בו כשהוא עוד קטן ולא מזיק, אם רוצים להפתר ממנו.