4 תשובות
לאכול דברים רכים כמו מרק וקורנפלקס, לא להכריח את עצמך לאכול אבל בכל זאת לנסות להגיע למצב שבו צרכת כמות בסיסית של קלוריות כדי לתפקד ביום גם אם את רעבה
לאכול,
זה לא בריא בשיט ואת רק משמינה מזה בסופו של דבר
אני לא יודעת אם זה הפרעות אכילה כי הפרעות אכילה זה דבר אחר
פה את כאילו מכריחה את עצמך לא לאכול
אם את פשוט לא מצליחה לאכול(לפי מה שהבנתי)
תנסי לאכול קצת קצת או דברים משמינים
אבל אם לא אז זה לא בריא
מסוכן
משמין
ודיי מיותר סהכ
תעשי ספורט תאכלי בריא, חרדי במשקל בצורה טובה ובריאה.
גם אם תרזי זה לא יחזיק הרבה זמן בצורה הזו
זה לא בריא בשיט ואת רק משמינה מזה בסופו של דבר
אני לא יודעת אם זה הפרעות אכילה כי הפרעות אכילה זה דבר אחר
פה את כאילו מכריחה את עצמך לא לאכול
אם את פשוט לא מצליחה לאכול(לפי מה שהבנתי)
תנסי לאכול קצת קצת או דברים משמינים
אבל אם לא אז זה לא בריא
מסוכן
משמין
ודיי מיותר סהכ
תעשי ספורט תאכלי בריא, חרדי במשקל בצורה טובה ובריאה.
גם אם תרזי זה לא יחזיק הרבה זמן בצורה הזו
תאכלי דברים רכים
זו בעיה רצינית!
אם לא אוכלים מספיק - הגוף נכנס למצב מצוקה ומתחיל לאגור אוכל ורק עולים במשקל, שלא לדבר על כל הבעיות והנזקים לגוף.
אם את רוצה לרזות - תקפידי על לאכול מספיק ובריא, הרבה אוכל כל יום, ביחד עם שינה טובה וספורט - תוכלי לרדת במשקל בקלות
אם לא אוכלים מספיק - הגוף נכנס למצב מצוקה ומתחיל לאגור אוכל ורק עולים במשקל, שלא לדבר על כל הבעיות והנזקים לגוף.
אם את רוצה לרזות - תקפידי על לאכול מספיק ובריא, הרבה אוכל כל יום, ביחד עם שינה טובה וספורט - תוכלי לרדת במשקל בקלות
באותו הנושא: