8 תשובות
לא זוכר מה
כייף מאוד
היה די בסדר, רק שכל הטיול הייתי לבד, רק עם עצמי, ולא כל כך נהניתי..
היה כיף
לא זוכרת כל כך מה היה
אבל היה כיף בגדול
כיף ומעייף.
כיף בגדול
וואו היה מדהים

אני לא כל כך זוכרת מבחינה חברתית, אבל אני מאוד אוהבת לטייל וזו הייתה השנה היחידה שאשכרה נתנו לנו מסלולים אמיתיים וטיול של יותר מיום