התחברות הרשמה

עזרה בשאלה בגיאומטריה - זה ממש חשוב ואני מקווה שתצליחו לעזור לי....

זו השאלה :
במוזיאון תת- ימי יש אקווריום בצורת תיבה שהבסיס שלה הוא ריבוע, האורך של צלע הריבוע הוא 6 מטר. מ נפח האקווריום הוא 90 מ"ק. מה גובה האקווריום ?
איך אני מוצאת את הגובה ???
19 בפברואר 2020, 21:19
גאומטריהחשבוןשיעורי ביתתרגילים    
6 תשובות
90 לחלק ב36
l
linlinlin
2.5
ת
תימן רויאל
שואל השאלה:
למה ב-36 ???
אנונימית
כי נפח זה הבסיס כפול הגובה. הבסיס שטחו 36 סמ"ר ולכן את מחלקת את הנפח בבסיס:)
l
linlinlin
שש כפול שש- 36
l
linlinlin
36 סמ
ל
למבורגיני לבנה
באותו הנושא:
אני חייבת עזרה בשאלה בגיאומטריה
מישהו שטוב בגיאומטריה? אפשר עזרה בשאלה שבע? כיתה ט
מישהו יכול לעזור לי בשאלה בגיאומטריה? כיתה ז
אפשר עזרה בשאלות 21-23? (גיאומטריה, ט')
מישהו יכול לעזור לי בבקשה בשאלה בגיאומטריה?
יש מישהו שטוב בגיאומטריה מעגלים ויכול לעזור לי בשאלה?
צריכה עזרה בשאלה בגיאומטריה!!
עזרה בשאלה בגיאומטריה לכיתה ח', אני חייבת עזרהה
עזרה בשאלה בגיאומטריה על טרפזים
מישהו שטוב בגיאומטריה יכול רגע לעזור לי בשאלה קטנה?
מישהו יכול לעזור בשאלה בגיאומטריה?