6 תשובות
90 לחלק ב36
2.5
שואל השאלה:
למה ב-36 ???
למה ב-36 ???
אנונימית
כי נפח זה הבסיס כפול הגובה. הבסיס שטחו 36 סמ"ר ולכן את מחלקת את הנפח בבסיס:)
שש כפול שש- 36
36 סמ
באותו הנושא: