5 תשובות
אני חושבת גם גם
אח שלי בצבא
מצד אחד השינה שלהם לא כל כך טובה... יש להם המון הקפצות בלילות. יש להם טורניות מטבח ארוכות הם לא רואים את המשפחה המון זמן הם ישנים עם 5-8 אנשים בחדר
ומצד שני זה חוויה מטורפת אתה לומד מזה המון לחיים אתה מגלה על עצמך דברים שלא ידעת מעולם אתה הופך מנער לגבר... ומנערה לאישה
אני ספציפית סבלתי בכל רגע שהייתי בצבא
לא יודע לומר לך, 90 אחוז מהחברים שלי שבצבא או סיימו סבלו
נהנים וסובלים במקביל
נהנים