9 תשובות
כן ואני לא מתייפייפת בגלל שיצאתי עם מישהו נמוך ממני הרבה. ולמה? כי אהבתי אותו למה שגובה ישפיע?
אנונימית
לא
אנונימית
כן
כן
למרות שזה ממש קשה כי רוב הבנים בשכבה יותר גבוהים ממני או בגובה שלי אבל בתכלס לא רואה סיבה שזה יפריע לי
למרות שזה ממש קשה כי רוב הבנים בשכבה יותר גבוהים ממני או בגובה שלי אבל בתכלס לא רואה סיבה שזה יפריע לי
לא
כןן אני מעדיפה נמוכים חמודים שאני יכולה לחבק אותם חיבוק רחב
אנונימית
תלוי מה האופי שלו וכמה אני אוהבת אותו
אני ממש נמוכה אז זה יהיה קצת לא נעים אבל בעיקרון אם הוא יהיה אהבת חיי אנ לא רואה סיבה שלא
לא, יהיה לי קשה להימשך אליו
באותו הנושא: