6 תשובות
שיאומי
כן לי, מעולה ממש.
יש לחבר שלי אייפון x max או משנו כזה והוא אומר שאין כמעט הבדל
גדול, נוח, מעולה למחיר הזה
אייפון x max עולה בערך 3000 שקל ולא קרוב ל1500 חחח
אנונימית
לי יש גלקסי a70 קניתי אותו בחנוכה והוא מעולה איחסון פצצה גם המצלמה טובה לפחות לי
המצלמה של a70 הקדמית מרחיבה?
זה תלוי בהתחלה זה קצת נראה ככה אבל אחר כך זה דווקא סבבה