10 תשובות
עם, ישלי פיגמות נחמדות חחח
שואל השאלה:
ישלי היום והלכתי עם וטיפה מיתפדחת כולם היו בהלם בהסעה שלי
תלכו, למה לא?:)
בלי. מביך קצת..
בלי
עם, כי זה כיף וגם כולם באים עם פיג'מה אצלי אז לא אכפת לי ככ
בלי יש לי מחר
אנונימית
יש לי היום.
אני הולכת בלי כי אין ממש פיגמה:)
אני בלי. אצלי בבית ספר פחות זורמים עם הדברים האלה, ואלה שבאמת באים עם פיגמה הם בדכ אנשים דומיננטיים מהשכבה, אז אני מוותרת.
אנונימית