6 תשובות
וואו אין מושג:(
בהצלחה!:)
בהצלחה!:)
גרא בן בנימין
נראה לי
נראה לי
שואל השאלה:
ראיתי שקוראים לו גרא בן בנימין
אבל המורה שלי לתנ"ך אמרה שזה עתניאל בן קנז (השופט הקודם) אז לא הייתי בטוחה אבל תודה
ראיתי שקוראים לו גרא בן בנימין
אבל המורה שלי לתנ"ך אמרה שזה עתניאל בן קנז (השופט הקודם) אז לא הייתי בטוחה אבל תודה
מצחיק...גרא
אוקיי לפי ההיגיון, קוראים לו אהוד בן גרא, משמע, לאבא שלו קוראים גרא
אנונימית
שואל השאלה:
וואטאפאק סטנדרט ממש אבל ממש לא קוראים לו גרא אהוד
וואטאפאק סטנדרט ממש אבל ממש לא קוראים לו גרא אהוד
באותו הנושא: