התחברות הרשמה

כשאתם מוקפים באהבה ואתם יודעים שיש מישהו שאוהב אותכם אבל עדיין אתם מרגישים לבד ושהכל חרא בחיים האלה או שזה רק אצלי?

5 במרץ 2020, 14:41
בדידות    
4 תשובות
לא רק את
T
Tipo
גם אני מרגישה ככה
T
The night we met
אני מבינה אותך :/
A
ASTERISK
יש מצב גם אצלי זה ככה
מ
משמש123
באותו הנושא:
פעם הרגשתם לבד למרות שאתם מוקפים אנשים?
מכירים את זה שאתם מוקפים באנשים ועדיין מרגישים בודדים?
אתם מרגישים בודדים או מוקפים באהבה?
מכירים את זה שאתם נשארים עד מאוחר ואתם יודעים שתתחרטו על זה מחר בבוקר?
גם לכם קורה שאתם מוקפים באנשים אבל מרגישים בודדים?
גם קרה לכם שאתם קמים בבוקר ואתם מתרגשים ואתם לא יודעים ממה?
מכירים את זה שאתם מוקפים באנשים ועדיין מרגישים לבד?
אתם חושבים שכבר פגשתם את אהבת חייכם ואתם פשוט לא יודעים את זה?
גם אתם מרגישים לפעמים שאתם מוקפים במטומטמים?
מכירים את זה שאתם מוקפים שאנשים אבל אתם כל כך לבד..
קורה לכם שאתם מתרגשים, ואתם לא יודעים למה?