התחברות הרשמה

קרה לכם שפשוט בכיתם בלילה בלי שאף אחד יידע וסתם ככה בכיתם פשוט?

6 במרץ 2020, 19:47
מצב רוחבכי    
8 תשובות
כן
י
יהלי אקשטיין רץ למועצה
כן
/
/&2828
אבל בד"כ סתם דמעתי... לפעמים גם לא...
י
יהלי אקשטיין רץ למועצה
כן, די ממזמן
מ
מישהי עם תלתלים
כןן
~
~lliell~
יאפ
S
Someone who cares
כן
ב
בנויה אחרת
נו בטח
S
SIKE
באותו הנושא:
היום אתם בכיתם??!?!
לפני כמה זמן הייתה הפעם האחרונה שבה בכיתם, ולמה?
מתי בכיתם בפעם האחרונה ולמה?
אי פעם בכיתם יום שלם בגלל סדרה כלשהי?
מתי בכיתם פעם אחרונה ולמה?
את האמת, מתי בכיתם פעם אחרונה?
בכיתם היום? אם כן למה?
בכיתם פעם בלילה?
למה בכיתם בפעם האחרונה שבכיתם?
בכיתם פעם בגלל הקראש/ית?
פעם בכיתם מהתרגשות ? ואם כן ממה בכיתם??