11 תשובות
ישנתי ואכלתי
כלום
מסיבה בפורים
כלום
התנחלתי אצל חברים בעיקר,אני עד עכשיו אצל חברים פשוט משעמם פיצוצים.
כלום ושום דבר ואני מבואסת כי לא התחפשתי שלוש שנים והקורונה איפ אני עצבנית
אתמול מסיבה מעשר בלילה עד 8 בבוקר
והיום ים וקניון
והיום ים וקניון
אתמול הייתי בפורום היום הייתי בעל האש עם כל המשפחה
נפגשתי עם חברים וישנתי
הייתי במסיבה די חרא
למדתי מתמטיקה
באותו הנושא: