התחברות
הרשמה
הגיהאד האיסלאמי: בצל הקורונה האיום על ישראל התחזק, מה דעתכם?
מפחדים מהם או מהקורונה?
12 במרץ 2020, 15:14
קורונה
הגיהאד
2 תשובות
חחח מה?
ס
סרינאית
מה
מה הם רוצים
איך זה קשור אחד לשני
ס
סוג
באותו הנושא:
מה יהרוג אותנו קודם? הגיהאד האיסלמי או הקורונה?
דובר הגיהאד האיסלאמי אבו חמזה צפוי למסור הודעה בשעה שמונה בערב, מה לדעתכם הוא יגיד?
שמעתי שהגיהאד האיסלאמי מאיים על מלחמה בקיץ:((( אני מפחדת... זה נכון?
חמאס והגיהאד האיסלמי מודעים לכיפת ברזל או שהם חושבים שהטילים שלהם גורמים לנזקים ממש גדולים בישראל?
איפה החמאס והגיהאד האיסלאמי מפרסמים הודעות? ראיתי בחמל שאמרו שיש לגיהאד רשתות חברתיות אתם יודעים במקרה מה השם משתמש?
מי אלו הגיהאד האיסלמי?
מי יורה את הטילים? חמאס או הגיהאד?
איך זה שהחמאס שלח את האזעקות באמצע הלילה ולא הגיהאד?
זהו רשמית נגמרה הפסקת האש הגיהאד לקח אחריות על הירי
אני יודעת שזה לא פשוט, אבל למה צהל פשוט לא מחסל את כל החמאס והגיהאד האיסלאמי וזהו?
הגיהאד וחמאס זה אותו דבר?