4 תשובות
שואל השאלה:
יש מישהו עם תשובה חד משמעית שיכול לנמק אותה?
אנונימי
לא, כמו שכבר כתבו מעליי זו הפרעה נפשית ולא מחלת נפש.
אם אני לא טועה כן
לא נראלי