6 תשובות
יאפ
שואל השאלה:
ולתגובה הראשונה נכון אבל יש עייפות רגילה ויש עייפות יותר כאילו לא ישנתי מספיק
ולתגובה הראשונה נכון אבל יש עייפות רגילה ויש עייפות יותר כאילו לא ישנתי מספיק
אנונימי
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימי
שואל השאלה:
היה עדיף לי לחזור לישון?
היה עדיף לי לחזור לישון?
אנונימי
כי עדיין השעות שינה לא תמיד מסודרות.
כל אחד עייף שהוא קם
באותו הנושא: