6 תשובות
יאפ
שואל השאלה:
ולתגובה הראשונה נכון אבל יש עייפות רגילה ויש עייפות יותר כאילו לא ישנתי מספיק
אנונימי
שואל השאלה:
למה?
אנונימי
שואל השאלה:
היה עדיף לי לחזור לישון?
אנונימי
כי עדיין השעות שינה לא תמיד מסודרות.
כל אחד עייף שהוא קם